V sobotu jsem měla moře času, protože mi tatík odpojil net. Takže jsem měla čas přeložit krásnej rozhovor s Ianem, Paulem a Ninou. Pobavila jsem se :)

Takže, kdo z vás by byl nejlepším upírem v reálném životě?
Ian: Rozhodně já.
Nina: Souhlasím.
Paul: Ian má hypnotizující oči. Ale Nino, myslel jsem si, že jsi byla přesvědčená o tom, že jsem skutečně upír?
Nina: Ian má upírské kvality, ale Paul má tesáky. [Paul předvádí svoje ostré řezáky.] A objevuje se jen místy a to je velmi skličující.
Herci milují hraní záporáků. Žárlí někdo z vás na Iana, který hraje ďábelského Damona?
Nina: Já mám štěstí protože hraju dvě postavy: milou Elenu a Katherine, která je šílená mrcha.
Paul: Skvělé na našich postavách je to, že nejsou jednoznačné. Damon má v sobě dobro a Stefan zase zlo.
Dobře, v následující flashbacích, hrajete nevinného Stefana a Damona namísto nemrtvých postav.
Ian: Je sranda hrát Damona a Stefana jako přátele, protože nás takhle obvykle nevidíte.
Paul: Před-upír Stefan je komplikovaný, je to zábavné. Ale Stefan o 145 let později je vážně těžký. Co když chce jako 162-letý vycházet se středoškoláky? Někdo, kdo prchá před někým, kým jsou.
To je Tým Damon proti Týmu Stefan!
Paul: Jsem prezidentem fanklubu Týmu Damon. Mám profil na Facebooku jako 13-ti letá Ashley, která nepatrně manipuluje s lidmi, aby nesnášeli Damona.
Ian: [smích] Tak proto jsi na mě křičel, abych šel pryč, když jsem ti zaklepal na dveře!
Nina: Fanoušci jsou rozdělení. Dostávám dopisy jako, “Proč jsi se rozešla se Stefanem? Dohromady jste perfektní.“ Nebo “Proč není Elena s Damonem? Patří k sobě.“
Upíry stranou, kterého z těchhle mužů by chtěla Nina v reálném životě?
Nina: Vzala bych si Defana - dalšího bratra.
Ian: Nebo Stamona!
Nina: Nebo Stamona, který má kvality obou, který je sladký a vychovaný, ale má hranice a který umí být zábavný a šílený zároveň.
Kolik z vás toho je vašich alter ezích (mn. č. od ego? :D) na scéně?
Ian: Mám rád pojídání a zabíjení lidí.
Paul: A já lovím malá zvířata k jídlu v lese. Ne!
Ian: Damon touží po životě jako já. Ale taky je v podstatě osamělý. Vím, jaké to je být osamělý.
Paul: Co má Ian a já společného s našimi postavami je to, že jsme oba opustili domov mladí. V 16 jsem pracoval v New Yorku a byl jsem na vlastních nohou. Moje město mi prostě nesedlo.
Ian: Já jsem opustil domov týden po mých 16-tých narozeninách.
Nina: Mě bylo sotva 17, když jsem odešla. Pomohlo mi to sžít se s Elenou, která byla nucena se starat o svého bratra, když její rodiče zemřeli.
Zdá se, že jste si velice blízcí. Řekněte nám něco legračního o sobě nebo o ostatních.
Paul: Moje skutečné příjmení je Wasilewski. Když jsem byl mladší, žil jsem v Polsku.
Nina: Narodila jsem se v Bulharsku. Sdílíme to, rozdílné vyrůstání.
Paul: Mám podstatný problém s Nininým hlasitým žvýkáním.
Nina: Schovává přede mnou žvýkačky!
Ian: Paul esemeskuje tak hlasitě!
Paul: To klikání přivádělo Iana k šílenství. Teď už mám iPhone.
Nina: Ian na Hawaji adoptoval kočku.
Ian: Našel jsem ji na pláži při natáčení Ztracených.
Tady je to, co o vás říkají producenti. “Jednou budeme všichni pracovat pro Ninu. Je to chytrá podnikatelka a ví, co chce.“
Ian: To už děláme!
Nina: Jsem Kozoroh - jsem tvrdohlavá. A řídící.
“Paul je pozorný, přímý člověk, který vážně pracuje na tom, aby se dostal do své role.“
Paul: To si vyhrazuju.
A nakonec, „Ian je schopný upír. Podívá se vám do očí a donutí vás udělat cokoli chce.“
Ian: [Smích] Zkouším to.
Paul: Takže Ian dostane takovýhle skvělý vyznamenání? Nina je organizovaná, ale panovačná mrcha (řekla bych, blíží se to k 'bitch' :D). Paul tam sedí má špatnou náladu, ale Ian má hlavní sílu. Díky chlapi! Zajímavé, hrál jsem hodně postav, které jsou podobné spíš Damonovi než Stefanovi.
Ian: S žádnou předchozí postavou nebyla sranda. Boone ze Ztracených byl takový slaboch. Vážně neměl moc sílu. To mě dovedlo k Damonovi.
Kolikrát jste řekli: “Náš zdrojový materiál předchází 'Stmívání'“?
Ian: Asi 479krát! Paul a já to říkáme znovu a znovu. “Nejsme Edward Cullen“
Paul: Lidé se mě ptají, jestli hraju ve Stmívání, a já: “Nedělám to proto, abych vypadal jako upír! Tenhle účes mám už 10 let.“
Viděli jste 'Nový měsíc'? Přiznejte se.
Nina: Já se něj podívám. Četla jsem knížky a myslím si, že byly skvělé. Nezlobím se na 'Stmívání'.
Ian: Jsme vděční.
Paul: Jejich kasovní úspěch vydláždil cestu všem upířím projektům v produkci.
Byli jste fanoušci upírů předtím, než jste se zapojili do této show?
Ian: Já jsem z New Orleans, takže jsem vyrostl s Anne Rice.
Nina: “Interview s upírem“ - Brad Pitt s tesáky, co je lepší než tohle?
Ian: Ian Somerhalder a Paul Wesley s tesáky!

Kliknutím na obrázek se dostanete ke zdroji.

0 komentářů: