Ještě včera:
20:54
Já ten džus vážně neměla pít.
Nejdřív jsem se na facebooku přidala do skupiny, která má zvláštní název. Člověk by si myslel, že se tam přidávají rasisti, ale jde jenom o černej humor. Hodně černej.
Když jsem četla ty komentáře, smála jsem se až mi tekly slzy. Džus asi začal působit. Moje sestra se na mě dívala jak na cvoka. Nesmála se těm vtipům (i když taky :D), ale hlavně mně. Byla jsem prostě na šrot bez jediný kapky alkoholu v krvi.
Pak jsem si pustila Annoying Orange na youtubu. Jej, to jsem se tlemila zase.
Šus na chatu si myslel, že jsem chlastala, ale fakt ne! To ten proklatej džus :D

Dneska už jsem tak vysmátá nebyla.
Od rána to vypadalo, že budu mít sakra velkou smůlu. Hledala jsem klíč od branky, ale on se mi zamotal mezi ostatní klíče a kroužky a nemohla jsem ho dostat ven. Po minutě jsem to vzdala, šla domů, vyměnila si klíče se ségrou a z těch starých si vzala jenom čip do školy. Po cestě jsem jí potom volala a málem mi mrazem upadla ruka.
Ve třídě máme taky kosu. Kdo tam pak má 9 hodin sedět a učit se?!

Na musicserveru se objevila informace, že Muse natočit koncertní dokument. C'mon guys!

0 komentářů: