Tím, co teď napíšu, nechci blondýny urazit (i když to dělám pořád), ale ve třídě jsou dva případy, kdy se naprosto jasně potvrzuje, že prostě mají nižší IQ.
Dneska jsem 2x asi po dobu pěti minut hučela do Káti, která se se mnou hádala. Ona si myslela něco a já si myslela zase to svý, ale nakonec se ukázalo, že jsme obě myslely tu samou věc. Jen ji nepochopila.
Ten druhej případ je o dost složitější. A horší.
Ve škole jsem chytila další výtlem takového rozsahu, až mi z toho tekly slzy proudem. Mirek je prostě neuvěřitelnej!
Učitelka na dějepis se na nás naštvala, takže nám na Smartce ukázala nějakou webovku s Gandhím a někdo to měl jít předčítat, protože jsme na to neviděli. Odskočila si a Mirek se toho ujal. Kdyby jste slyšeli, jak mluvil... umřeli byste. Já se nemohla zastavit smát. Ještě předtím si Lukáš vzal jedno pero a Gandhímu namaloval červený brýle a na hlavě 3 zelený vlasy. Řekla jsem si, že tuhle třídu prostě nesmím opustit, tzn. budu se učit. Až dostanem výzo, spočítám si průměr a budu se snažit v dalším pololetí si ho vylepšit.
Už jen týden do TVD. JEDEN TÝDEN! To bude náročný.
Zítra razím na Sherlocka Holmese. „Klíč k mému vysvobození je pod polštářem.“ Jestli tuhle poznámku chcete pochopit, podívejte se na trailer.
Na podzim se prý pojede na školní zájezd do Itálie. A je prý povolen jenom jeden zájezd ročně. Tzn. že se Anglie nedočkám? Já bych po ředitelovi hodila granát.
Nakonec hádanka. Kdo pozná, o koho se jedná, dostane...
... velké nic.

0 komentářů: