Začnu tím nejzajímavějším. Moje podvědomí se zřejmě vzbouřilo proti neustálému přikazování mého otce. Zdálo se mi, že jsem uklízela nádobí, ve dřezu bylo ještě nějaké neumyté, otec přišel a začal se mě ptát, proč ještě není umytý. Já na něj křikla, že mám jenom dvě ruce a přidala jsem do věty slušně ostrou nadávku.
Pak jsem se ocitla na náměstí, byla tam zřejmě zase pouť nebo tak, já brečela, někdo tam seděl se mnou a poslouchal. Tohle nechápu.
Třetí sen, nebo část, tvořilo to, že jsem chytala ještěrku na našem dvoře, mladýho samce podle zelenýho pruhu na hřbetě. Jenže tu ještěrku chytla kočka, strčila si ji do tlamy, já jí otevřela tlamu otevřela a ještěrku vyndala. Zkoumala jsem ji a ona vypadala jako střihavka. Taky nechápu.
Závislost na Twilight sáze na mě znovu dolehla celou svojí silou. Včera jsem seděla odhadem 5 nebo 6 hodin a četla Twilight, prokládala jsem to Půlnočním sluncem. Nevím, jestli se dneska ještě dostanu k tomu, abych začala číst New Moon, ale budu si muset našetřit čas aspoň na 2 kapitoly, jinak budu mít absťák. Ke všemu se objevily tyhle naprosto luxusní fotky. Však na můj svátek to začne...

0 komentářů: