Včera jsem to nějak splácala dohromady.
Nakonec z toho vzniklo to nahoře. Vím, že to vypadá dost amatérsky.
Britská vlajka představuje prostě Anglii. Je tolik britských věcí, co miluju, že tohle bylo to nejjednodušší řešení.
Ten chlapík je Earl a je z komiksu Red Meat. Původně v bublince mělo být "Přestaňte na mě koukat.", ale vzhledem k závislosti na sáze jsem tam dala něco jinýho.
Citát je z filmu Tuck Everlasting. Až se mi přestane líbit, vyměním ho.

Už jsem hezkých pár hodin vzhůru. Od tří, myslím. Udělala jsem tu chybu, že jsem šla spát se sluchátkama v uších. Přehrání všech téměř 150-ti songů taky chvíli trvá. Kdykoliv se o mě pokoušel spánek, nějaká písnička to utla. Decode, Fallen Leaves, This Suffering, The Nerve...
Takže dneska budu mít vážně hezkou náladu.

2 komentářů:

Pěkný vzhled. A dokonce máš i fotečku v profilu, no tak to je úplně nejvíc! :-)

Byla to jedna z mála, kde se tvářím normálně, tak jsem ji tam dala :)