Rozhodla jsem se, že si trošku vylepším blog. Změnila jsem pozadí i barvy. Když se mi bude chtít a když toho budu schopná, možná přibyde i obrázek.
Barvy jsem volila celkem jednoduše. Nejdřív jsem váhala nad žlutou, oranžovou a červenou, ale změnila jsem to. Na mě moc veselé barvy. Teď to znázorňuje:

  • zelená - příroda
  • modrá - zima
  • fialová - hm, moje vlasy?
V noci se mi zdál zvláštní sen. Jak jinak.
Byla jsem ve škole. A teď co jsem tam dělala. Skákala jsem z okna. Skočila jsem v pondělí, úterý, středu i ve čtvrtek. Vždycky tam na chodníku dole stála moje nevlastní bábina. Chodila se mnou k doktorovi, ten se mi pořád díval na pravou nohu, která byla asi zlomená. V pátek jsem po ní chtěla, aby mi napsala omluvenku, abych nemusela jít na tělocvik. Nevím, co si o tom myslet.

0 komentářů: