V plánu bylo nakupování.
Vlezly jsme s mámou do krámu a já sháněla nějaký kalhoty. Ta paní, co tam prodávala, byla velmi příjemná. Vnucovala mi tyhle, tamty... Pak volal mámě otčím, že dovezli domů poklice, tak jestli nepřijde otevřít těm, co je přivezli. Tak mě tam nechala samotnou s tou šílenou paní. Naštěstí to uteklo rychle. To mě chce zabít?! To mě vážně má tak moc ráda? Rychle jsme se zdekovaly pryč. Na náměstí jsme potkaly moji učitelku z druhý třídy, kupodivu mě poznala a taky učitelku francouzštiny. Domů jsem šla ověšená taškama jako Ježíšek.
Včera večer jsem úspěšně dočetla Breaking Dawn. Musela jsem si slíbit, že nejprve dočtu BD, pak Brisingra a nakonec si nechám Hostitele. Prostě nemám nárok na to, číst víc věcí najednou. Už ne. Pak v tom mám akorát bordel.
Na téhle stránce se objevil rozhovor s představitelem Felixe v NM. Jméno mi stihlo vypadnout. Překlad zde.

Beating the shizz out of Robward feels like…fun
Je to chvíle, co jsem přišla z města. Byla jsem u ťongů a v knihovně. Když jsem procházela kolem základky, musela jsem se usmát. Prostě musela. Nešlo to zastavit. Pak jsem váhala, jestli si sednout na lavičku ke kostelu, jenže nejspíš byla mokrá, tak jsem tam nešla.

0 komentářů: