21.10., 18:11
Už mě to věčný odpojování síťovýho kabelu leze na nervy.
I. už od pondělí perlí. Dneska to vyústilo v to, že jsme při matice dostaly výtlem, jako už dlouho ne. Učitel nám nadiktoval příklad.
„Lyceáni, já vám to namaluju a tím vám píchnu, ale víc už vám neporadím, protože vy ho stejně neuděláte,“ řekl.
„Značka důvěra,“ řekla jsem mírně ironicky. Nedoufala jsem, že to uslyší. Tohle říká vždycky, když chce vědět, jestli látku doopravdy chápeme.
„Značka důvěra,“ odvětil s úsměvem a pohledem zamířil k naší lavici. S I. jsme se začaly tlemit, až jí z toho vyhrkly slzy. Já k tomu neměla daleko. Trvalo to asi minutu, než jsme se dostatečně zklidnily. Poté nám začal vysvětlovat, co je to poměr.
„Když se vás u maturity zeptají, co je poměr, tak odpovězte, že je to vztah,“ řekl. Srovnával to s milenkou. Třídou se začínal ozývat tichý smích.
„Ne hele lyceáni, tohle není sranda tak se nesmějte.“ Jenže to neměl říkat. Třída vybuchla smíchy a všichni se smáli o to víc. Tak si jen sednul na katedru a se smíchem nás pozoroval. Na angličtinu jsme si měli donést fotky, když jsme byli malí. Jenže S. měl rýmu či co, takže jsme místo toho koukali na How I Meet Your Mother.

0 komentářů: