Ráno jsem byla zase mrzutá.
Na těláku nás tentokrát chtěl naučit lítat, nebo tak něco. Vymlátit zuby jsem si fakt nechtěla.
Už mám víc jedniček než pětek. Jen tak dál :-D
Před matikou nás ve třídě bylo 24 z 34! Po matice (před češtinou) nás bylo 22. Učitelka slibovala zkoušení, takže se na to dost lidí vybodlo a nešlo do školy vůbec. Ti z nás, co zbyli, tu hodinu nazvali popravou. Jenže my psali srovnávací test, kterej nebude mít hodnotu známky nijak vysokou.
Bus měl zpoždění, takže jsem se vezla domů v 12:40. Ne, odjížděli jsme z terminálu v 12:54.
Začaly prázdniny! Celý příští týden jsem doma, takže se hodlám flákat a pořádně se naučit češtinu. Už je to celkem potřeba...

Na facebooku se objevilo toto:

Cinestar S radostí oznamujeme, že film Twilight sága: Nový měsíc bude promítán od 26. listopadu ve všech multikinech CineStar. Pro vás, věrné fanoušky, navíc připravujeme něco speciálního!

No tak to jsem zvědavá, co to bude. A protože to nejspíš bude něco k premiéře, můžu si nechat zajít chuť, protože než si stihnu zarezervovat místo k sezení, bude sál plnej a ještě budou lidi stát u východu, aby NM viděli...
A až do 26.11. se nepodívám na žádný scény z NM! Mám pocit, že ze všech fotek a videí by se dal poskládat celej film. Tak to ne! Já to chci vidět v kuse!

0 komentářů: