Tomáš Kaberle včera zazářil. Dal jeden gól a na další čtyři přihrál. Podrobněji tady.
Zabrousila jsem na stránku stmivani.eu a přečetla si pár povídek. Jedna s názvem Pleurs mě zaujala. Budu si muset hlídat pokračování. Ta druhá, no řekněme, že se sem nehodí... :-D
Už strašně dlouho jsem nemluvila s R.. Koukala jsem mu na profil na chatu. Úmyslně si ho zase smazal, nemá tam žádný přátele, vyplnil ho hodně stroze. What's the matter with you man?

Hledala jsem ke stažení MTV Ulalume festival, protože jsem našla tohle video od Paramore:


V noci jsem se vzbudila ve 23:49. Tak jsem si strčila sluchátka do uší. Žral mě komár. Rozsvítila jsem, komára zabila, zjistila, že mám v rohu toho hnusnýho velkýho pavouka a málem se osypala. Dneska jsem zakročila - vzala jsem Raid a pavouka vystříkala. Ha.

0 komentářů: