Oh Yeah!
Ve škole to tak pomalu utíkalo, až to bylo hrozný.
O polední pauze jsem si byla pro novou mp3. Zakásla jsem 1500 a šla jsem. Doufám, že vydrží. Paměť 8 GB a ještě slot pro kartu..no co víc si přát.
Časopis Pevnost jsem prostě nemohla sehnat. To až dneska.
Přijela jsem k bábině, slupla talíř polívky, jela do káru, tam si vyzvedla rezervaci, pak jsem šla dovnitř do krámu a koupila si pití a dvě housky. Do sálu jsem šla dřív. Nebylo zas tak moc plno na to, že to byla akce jenom na dva dny. Po Stmívání mě přišlo vtipný, že na plátně ubíhala časomíra na deset minut. Ale teď ten film...
Mně to přišlo dost dobrý. Mně.
+ Film se držel knížky. Vlci se nakonec povedli. Volterra se mi líbila. Charlie taky, samozřejmě :)
- Čočky. Ty mě vůbec nesedly.
Nebudu spoilerovat. Nejsem taková. Když to vyjde, příští týden půjdu zase s Ivou...

0 komentářů: