Ex-třídní mi zase leze do snů. Na ten jeho arogantní styl mluvení a výraz nejde zapomenout. Taky se tam objevil Chuck.
Dneska jsem byla asi něco jako tajnej agent. Šla jsem s nějakym chlapem někam, držela jsem pušku (?!), ta mi spadla do jezera, tak jsem si sedla na skálu a nohama ji vytáhla. Měla jsem totál morký rifle.
Dále jsem bruslila na zimáku. Bruslila jsem proti směru hodinových ručiček. Smál se mi mladší bratr mojí nejlepší ex-kamarádky. Pak jsem najednou byla u mojí nevlastní bábiny doma, tam byl nějakej kluk, na nohou jsem tentokrát měla kolečkový brusle a chodila jsem se k ní do kuchyně (?!) sprchovat. Bábina ťukala na dveře a něco mi říkala. Už nevím.
Pak jsem taky s někým mluvila anglicky. A mluvila jsem dost dobře.

Ve 4:16 mě vzbudil brek mýho telefonu. Tak jsem vstala a dala ho na nabíječku. Zdálo se mi potom ještě něco, ale už jsem to stihla zapomenout.

EDIT: Šla jsem do fakultní nemocnice. Jela jsem tam autobusem. Pak jsem ty busy nějak obcházela, až jsem přišla po malejch schodech někam do čekárny, která vypadala jako okýnko v lékárně. Tam jsem někomu volala.

0 komentářů: