Ráno jsme do školy s Verčou přišly pozdě. Na silnici srazilo auto nějakou paní, pak ji ještě ťuknul autobus a nakonec ji přejel kamion. Takže jsem to celý objížděli přes vesnice.
Dostala jsem moc hezkou známku z práva. Ve středu bude veselo.
Na ajině jsme se bavili o oblíbených filmech, hercích, kinech a ták. V pátek Shane odjíždí na 3 týdny na Nový Zéland za bráchou, co se mu žení.
Psali jsme taky čtvrtletku z matiky. To byla kolektivní spolupráce a opisování ze sešitů z lavic. „To je samostatná práce,“ řekl učitel, ohlídnul se po třídě a pak si tam za stolem vesele dál opravoval cizí písemky.
Nakonec perlička zase z Británie: Britka se bojí zeleniny
Ještě jsem si vzpomněla. V noci se mi zdálo o tom, že jsem si uřízla jeden a půl článku prostředníčku na levé ruce. Druhý den ale dorostl. Nevím, proč se mi to zdálo, ale bylo tam víc krve. To ten Brisingr...

0 komentářů: