Pátek třináctýho dneska nezafungoval. Nic to nemění na tom, že číslo 13 nesnášim.
24. listopadu jdu na Twilight + New Moon. A to jsem si myslela, že si nic nestihnu zarezervovat...
Na těláku jsme se museli spojit s 3.CL, protože pan učitel, co měl mít kluky se nedostavil (Důvod? Stužkovací večírek, když jsme s Verčou přišly do školy, pár jedinců spalo na stolech u bufetu a na rohožce pod schodama), takže Chuck zaskočil a 37 holek v malý tělocvičně hrálo vybíjenou.
Z češtiny mě nevytáhla, odcházela jsem dřív z hodiny, abych stihla autobus a pak jsem hnala domů.
Teď je mi nějak divně. Je fakt, že jsem od desíti hodin nic pořádnýho nejedla. Bolí mě hlava a můj žaludek zase vyvádí.
V noci se mi zdál horovej sen. Na netu jsem totiž viděla takový nechutný video, kde nějaká holka, co byla zmutovaná, trhala maso z krku nějaký jiný holky. No a zdálo se mi o tom, že jsem seděla u nějakýho doktora a ten zkoumal ten můj zub, co půjde v únoru ven. Píchal mi tupý jehly okolo pusy. Vůbec to nebolelo, já si jenom držela kapesník u pusy a stírala krev. Měla bych zase začít koukat na horory. Final Destination 4 a Summer's Moon už čekají.
Ale i přesto, že už jsem hodně unavená, hodím sem ještě odkazy na další zajímavou povídku Isabella Volturi:

5. kapitola
6. kapitola
7. kapitola
Jinak přeju dobrou noc.

0 komentářů: