Sedím ve škole a čtu si rozhovory s Dakotou a vůbec s Volturiovými :)

Dakoto, jako fanoušek této ságy, co bylo nejlepší na hraní Jane?
Myslím, že nejlepší bylo obléct si kostým a červené čočky. Moc jsem se na to těšila a na to hrát zlou postavu.
Hraješ víc v Zatmění?
Je to téměř stejné. Pořád moc nejsem ve filmu.
Víc tady.
Když bude odpoledne čas, možná se na to ještě vrhnu :-D

EDIT: Hahá, už sedim doma. Takže ten rozhovor, vybírám jenom některý zajímavý otázky:

Co sis myslela, když jsi poprvé viděla sama sebe s červenými čočkami?
Dakota: Je to vážně strašidelné. Myslím, že každý pak automaticky vypadá tak, že je zlý. Byla to vážně sranda. Za chvilku si na to zvyknete. Můžete vypadat dost dobře, ale pořád to je trošku zvláštní.
Jamie, můžeš popsat, jací jsou Volturiovi?
Jamie: My jsme v podstatě upíří vláda. Jsme tu pro to, abychom udrželi upíry pod kontrolou. Lidé nás popisují jako zlo. Neřekl bych přímo zlo. Jsme vláda, ale všichni ji nemají rádi, což je dobře. Bez nás by se to mohlo zvrátit v úplnou upíří anarchii. A jsme tady proto, abychom udrželi zvláště Cullenovi pod kontrolou.
Michael: Je docela vzrušující, když vás Dakota Fanning oslovuje "pane".
Camerone, můžeš něco říct o své postavě a o vztahu k Jane?
Cameron: Já a Dakota jsme stoupenci a Dakota je ta neojbávanější ze všech Volturiů. Má tu nejhorší moc. Děláme co říkají. Já jako Alec jsem jediný, kdo se jí moc nebojí. I'm not afraid to say what I want, where everybody else is always watching their words, as far the henchmen go. /nechápu/ Jane se na ně jenom podívá a oni zmlknou a nic neříkají. Jsme bratr a sestra. Vůbec nebojujeme, protože jinak bych měl potíže.
Jakou máte moc? Kdybyste měli speciální moc ve skutečném životě, co by to bylo?
Cameron: Alecova síla je v tom, že přerušuje lidské smysly. A speciální moc, kterou bych chtěl ve skutečném životě by bylo mít nějakou speciální moc.
Dakota: Janeina moc spočívá v tom, že se na někoho podívá a způsobí mu bolest. A kdybych mohla mít nějakou moc, četla bych lidem myšlenky.
Jamie: Caius nemá moc. Take from that what you will. / zase nevím/ Kdybych měl nějakou moc, bylo by to asi něco jako létání. Bylo by super dostat se z A do B rychleji než chozením někam. Bylo by to rychlejší.
Michael: Arovou schopností je číst myšlenky když se jich dotkne. Ve skutečném životě bych chtěl mít schopnost 'vypadat že jsem 3 centimetry napravo než kde vlastně jsem'. Dělám to teď. Vlastně už tuhle schopnost mám.

Končím! Je po osmý hodině, zase jsem si připadala jako informační centrála a těch otázek tam je ještě strašně moc. Za amatérský překlad, který nedává smysl, se omlouvám:)

0 komentářů: