21:28
Sedím na židli, nevím co dělat a uvažuju.
„Na co mám chuť?“ ptám se. Myslím hudbu, nic jinýho. Mám toho tolik, že bych mohla váhat celou noc. Něco bych si dala, ale nevím jistě co...
Ze superstar vypadnul Benííííček. Jaká škoda! Kdyby vypadnul on i Lacho najednou, vůbec by mi to nevadilo.
Dneska jsem koukala na horory. Jaj, bojim se svých snů.
Summer's Moon nebyl zas takovej horor. Jednou tam sice byla ustřelená hlava a pobodaná ženská, ale jinak nic drastickýho. Spíš thriler. Ashley Green to hrála dobře. Let The Right One In byl daleko zajímavější. Byl to film o upírech, jenže hlavní představitelce bylo 12 (fajn, už nějakou dobu...). Působilo to jako pohádka, chvílema dost nechutná, ale stejně.
„Tak co si sakra pustím?“
Zpátky k filmu. Občas jsem nechápala děj a do kina bych na to asi nešla, ale i tak se musím přidat k pozitivním recenzím, co jsem četla.
Tohle volno je vůbec tak nějak ve znamení kultury. Dneska filmy, včera jsem dočetla Brisingra, Osvícení a Tristana a Isoldu. Na stole mi leží dalších 10 knih, takže se nudit nebudu...

Nakonec vyhráli Southpaw. A i Final Destination 4 jsem viděla. Některý scény byly disgusting...

1 komentářů:

Teda, je vidět že hodně čteš. To je pozitivní. :-)