Ve škole hrůza. Nuda. Brzo začnu nosit karty nebo křížovky, jinak mě to tam přivede k smrti.
Po škole jsem zase seděla na lavičce. Ve sluchátkách mi řvali Paramore, když se najednou odněkud předemnou vynořil cikánek.
„Nemáš cígo?“ zeptal se.
Znechuceně jsem vytáhla sluchátko z ucha a řekla: „Nemám.“
Po chvíli tam kolem mě prošla nějaká slečna. Dneska tam bylo nějak rušno. Je docela paradox, že já si myslím, že tam mám klid, ale jenom pár metrů před lavičkou je hlavní silnice Hradec - Náchod...
Meteorit rozzářil oblohu. To bych chtěla vidět na vlastní oči!
A taky jsem koukala na jedno video:


Peter jako Ed a Jacob, ta paní tam ke konci mluví jako Bella. S panenkama.
Peter: „Where is my doll? ... Let's do New Moon..(bla)“
Ed, Bella: „I love you.“
Ed: „I have to go, I'm too dangerous. Bella I love you too.“
Jacob: „Get out of here, that's my girl!“
Bella: „I love you both, I don't know what to do.“
No a pak tam ta moderátorka říká, že tohle byl NM a ještě něco, čemu jsem nerozumněla.

1 komentářů:

Ten meteorit, to muselo být drsné. Mohli bychom samozřejmě rozehrát konspirační kartu (mimozemšťani), ale na druhou stranu to přistání by v takovém případě nejspíš provedli někam do oceánu, a ne takhle drsně. :-)