...pryč. Z týhle rodiny, aspoň na nějakou chvíli. Z republiky do ciziny...
Začíná mě to doma deptat. Sestřička mě štve už dlouho, tatík zase rozdával rozkazy na všechny strany, moje druhá sestřička (ta blonďatá) má řeči a máma trpí na svý nálady. A já si jenom sednu na postel, strčim si sluchátka do uší, otevřu knížku Osvícení od Kinga a snažím se je ignorovat. Marně.
Celkem dlouho jsem nic nenapsala. Nějak jsem nevěděla co.
Minulý týden jsem na YT koukala na video s Charliem Bewleym.

Musela jsem si to pustit dvakrát, až potom jsem rozumněla, co na konci 'na půl strom a na půl člověk - Demitree' (demi je francouzsky půl) říká - „Unfair.“ Vážně mě to pobavilo a připadalo mi, že kdyby Charlie mohl, tu nohu by si strčil až za krk.
Muse mají na světě novej videoklip! K 'Undisclosed Desires':

Včera se v Německu nebo kde to bylo rozdávali MTV Europe Music Awards. Tokio Hotel vyhráli skupinu roku. Začala jsem silně protestovat, až se mě máti musela ptát:
„Proč tak protestuješ?“
„Viděla's ty blbečky, co vypadali jak hermafroditi?“
„No a?“
„Tak to má být nejlepší evropská kapela..“ Hermafroditi, fuj. Lidi nemají vkus.
Mrtvý přišel na svůj pohřeb. Nechtěla bych zažít ten šok. Se mnou by to asi seklo.
Konečně to vyšlo! No gratuluju, slyšela jsem o tom v televizi a držela jsem tý paní palce. Doufám, že u mě to vyjde napoprvé..
V Británii mají největšího vola na světě. Ano, Anglie se zase něčím vytáhla. U nás by se jich taky určitě pár našlo...

0 komentářů: