V pátek byl celkem hektickej den. Domů jsem přišla jako vybitá baterka.
Na těláku nás donutil běhat 1500 metrů. Potom jsem taky dostala míčem dvakrát do stejný nohy a jednou do tváře. Paradoxně mě (znovu) vybila moje spoluhráčka... „Asi si myslí, že tě nevybila,“ komentoval to Chuck.
Bus jsem stihla a seděla jsem vedle nějaký paní, co pletla.
Přišla jsem domů, najedla se, lehla si a pustila si HAARP od Muse. Dvakrát. Rozhodla jsem se, že je povýším na stejnou úroveň jako Linkiny. Prostě jsou dokonalí ♥
K svátku jsem dostala 1800,-. Ale musím si z toho koupit novou empétrojku. Už to vidím, budu ji mít půl roku a zase ji zničím...
Včera jsme s Kristýnou šly na procházku do krámu. Byly jsme v jednom, pak šly do druhýho a pak znova do toho prvního mámě pro nanukáč. Večer u televize jsme pak žvejkaly popkorn.
Venku je krásně. Hned bych šla ven, jenže se musím učit právo, napsat krátkou úvahu na češtinu a dodělat si úkol na účto...Bože.
Koukala jsem, že už jsou venku Cam verze NM. Nevadí, nevadí.
Zítra asi nic nenapíšu. V úterý už vůbec nepočítejte s tím, že něco napíšu a než se ve středu dostanu domů, bude hodně hodin...Takže asi tak.
Chtěla jsem napsat, co se mi zdálo.
Můj otčím mi dohazoval nějaký kluky. Už mi bylo 18. Ráno jsem vstala, ještě v pyžamu a šla jsem dolů. Tam byl tatík a řekl: „Někdo tady na tebe čeká. To je Petr.“ Tak jsem se podívala a řekla: „A?“ Byla jsem ve svým pokoji, co vůbec nevypadal jako můj pokoj a přišla tam nějaká rusovláska, něco říkala a dala mi pusu...

0 komentářů: