Napíšu už jenom to, co si pamatuju.
Shane na angličtině neměl žádnej plán, takže jsme hráli flašku. Někdo se mě na něco měl ptát, jenže se ptal Shane.
„Do you sing in the shower?“
„No.“
„Do you sing at the toilet?“
„No.“
„Do you sing in the bath?“
„No!“ Už jsem toho začínala mít dost.
„Do you sing when you're driving?“
„I'm not driving.“
„Do you sing when any song is playling in the radio? / zvuková ukázka/
„Hmm.. sometimes.“ Pak už mě nechal.
Seděla jsem venku před třídou a čekala, až máma vyleze ze dveří třídy a jednu mi napálí. Nakonec vylezla a řekla, že potřebuje kafe. Z matiky mám nesprávnou známku a z biologie propadám, jenže to vytáhnu při poznávačkách. Pak jsme ještě jeli do kauflandu a teď už se mi nechce dělat nic do školy..
EDIT: Když mám mluvit se Shanem, cítím, jak mi hoří tváře. To by neměly. Mám kliku, protože se od přírody nečervenám. Jen mrazem nebo fyzickou zátěží.

0 komentářů: