No, vypadá to, že už nebudu moct dlouho čekat. Na světě jsou další fotky z Eclipse. K nakouknutí jsou na stránce intoxicated. Nemám odvahu se tam dívat, jenže stejně asi podlehnu..
Dnešní den byl přesným opakem pondělí z minulého týdne! Nevytáhla mě z práva, což bylo štěstí. ALE! Vytáhla mě z dějáku, ale protože mi šestý smysl napověděl, abych se na něj podívala, dostala jsem za dvě. Nakonec jsem šla na opravu z ekonomiky, taky za dvě. Málem jsem sice umřela nervozitou, ale stálo to za to. Už jen jeden předmět a dá mi pokoj - aspoň prozatím. To je tak lákavá představa...!!
Včera jsem se opět hrabala v mp3. Už tam není nějakých 600 písniček, to ani náhodou. Konečný stav (co je teď, kdoví, jak dlouho to bude platit) se zarazil na čísle 979. A pořád tam mám místo cca na 200 songů. Hmm, já tu empétrojku žeru.

0 komentářů: