The Subways zase přijedou do Prahy! A lupen stojí jenom 400,-, což není moc.

Navštívila jsem novou zubařku. Za těch deset minut, co jsem tam byla, si zasloužila moji nechuť ji navštěvovat. Našla by mi v puse i to, co by tam nebylo. Rejpala mi do zubů někdy s takovou intenzitou, že jsem si myslela, že mi ty zuby chce vytrhnout.

Zase jsem byla v kině. Zase na NM. A zase to bylo famózní.
Došlo mi, jak moc mě hradeckej Cinestar rozmazlil. Červený měkký sedačky, malej sál, ticho ale taky pořádnej zvuk... Ve Dvoře to bylo jiný. Jejich kino vypadá už zdálky jako divadlo. O tom, že mám možnost ten film zase vidět mě informovala máma včera. Nemohla jsem odmítnout, chtěla jsem vidět rudovlasou Victorii a karmínově rudý pláště v ulicích Volterry. Natěšená jsem byla tak, že jsem v noci nemohla pořádně spát.
Sešla se tam snad všechna mládež pod 15, co ve městě byla. Taky během filmu do sálu přišel takovej pán. Čtyřikrát. Mně přišel jako čmuchací pes.
Pak jsme šly se sestřičkou po městě a já narazila na otevřenou trafiku. V osm večer! A protože jsem moc chtěla Pevnost, šla jsem tam. Pán tam počítal noviny a já nechtěla čekat, takže jsem trošku zaklepala. No a on pak otevřel a spustil přednášku o tom, že se lekl, že za den tam přišlo 100 lidí a nikdo neklepal, to jenom já. Tak jsem se omluvila a poprosila o Pevnost. Důchodce postřílet!!
Cestou domů jsem viděla noční zámek Kuks, kterej byl neuvěřitelně krásně osvícenej :)

0 komentářů: