Oficiálně začalo druhý pololetí, takže se musím snažit.
Vyštrachala jsem, že jsem 19. ve třídě co se týče průměru. Z 34.
Přežila jsem dnešek! Včerejšek se zas tak moc netáhnul. Ani jsem se nenadála, když bylo sedm večer a já šla spát. Teda ale nejhorší to bylo v osm ráno (koukala jsem na kreslenýho Spidermana a Batmana) a taky ve tři odpoledne. To moc nechybělo k tomu, aby mi spadla hlava.
Spala jsem jak zabitá, fakt, ani výbuch granátu by mě nevzbudil. Když mě pak ráno dlouho budil budík, to už bylo jiný kafe. Koukala jsem na telefon, jak kdybych tu věc neznala. Uvažovala jsem nad tím, jestli mám vstát, nebo jít ještě spát. Vůbec jsem netušila, co je za den, jestli jsou prázdniny nebo už ne. Samozřejmě, že už ne. A vypadala jsem zase jako ovce. Předpokládala jsem, že se do 6:10 stihnu vzbudit a vlasy si vyžehlit. Já bláhová!
11 hodin mi nestačilo. Si to vemte - 33:11 - hodiny vzhůru : spánku. Takovej nepoměr!
Nicméně jsem všechno dočetla. Ale poslední asi 2 kapitoly si budu muset dát znova, protože už to bylo vážně na hraně.
Terezka dostala povolení dát mi facku, kdykoli mě uvidí spát. Ale udržela jsem se sama.

On se ze mě asi stal romantik. Boooože, já jsem plná protikladů!

0 komentářů: