Moc si na ten Twilight nezvykejte, nebude tady dlouho.
Našla jsem tuny krásných layoutů, takže bych mohla každý týden mít jinej. Ale ne.
Protože tady na tom (Twilight) není moc vidět text, a to i přesto, že jsem se hrabala v HTML a změnila barvu z oranžový na bílou.
Jedno vím jistě, bude to tmavej layout. Na knížky možná dám nějakej světlejší.
Za chvilku článek zedituju a odkážu vás na pokusnej blog, kde budou ty layouty vidět.

Později je teď. Nadávat na otčíma nemá cenu.
Na mém provizorním blogu se můžete podívat na ty nejhezčí šablony. A do komentářů můžete napsat, kterej se vám líbí :)

Jinak jsem hledala na stránkách Free Blogger Templates a Blogger Templates.

2 komentářů:

Liz já když jsem sem vlezla myslela jsem že to není tvůj blog xD jsem se lekla co to je xD mazec liz

Tak tenhle vzhled vypadá supééér, protože je vidět text komentářů. :-)