To už si ze mě asi střílej, ne?
Chápu, že je olympiáda a ták, ale 40 minut seriálu by se do programu určitě vešlo. Navíc to je jenom jednou za týden. Ale místo toho se televizní stanice CW rozhodla, že 15. díl TVD budeme moct zkouknout až 25. března. Díky, suprovej dárek k narozkám!
Místo toho, abych skučela, že jsem táák moc závislá, jsem si našla jinou zábavu. Supernatural - pro ty, kteří radši českej dabing Lovci duchů. Včera jsem si dala pilot a dneska budu pokračovat.
Taky jsem našla dalších pár knížek k přečtení - Anitu Blake, takže kromě Steva, Rozbřesku a Čtvrtýho rozměru lásky mám co dělat.
Kromě toho se taky musím učit. Už se vidím, celá žhavá.
Jenom týden a ty naši hokejisti začnou hrát hokej.. jaj!

Trošku jsem surfovala na imdb.com, abych našla další herce z obsazení Eclipse. A překvapila mě tam jedno jméno - no, jméno, ani ji neznám.

Takže tahle slečna má hrát novorozenou upírku Bree, která tak dychtí po Bellině krvi. Ta scéna se mi líbila. Bree, s karmínově červenýma očima, klečí na zemi a čeká, co se s ní bude dít. A přitom pořád probodává Bellu pohledem.

A tenhle týpek má hrát Rileyho? No, Eclipse bude nejlepším dílem. Na papíře i na plátně. Trochu mi připomíná herce z Eragona. Jen si nemůžu vzpomenout na jméno...Jo, Ed Speleers. Co já bych bez tý databáze dělala?

Nakonec tenhle úžasnej obrázek. Jelikož máme do školy na ájinu udělat nějakou prezentaci na téma záhady a já se rozhodla pro Stonehenge (zase Anglie, sledujete to, jo?), hledala jsem obrázky a našla tenhle. Originál najde tady.

0 komentářů: