Neplánovala jsem sledování dalšího ranního zápasu. Ale vzbudila jsem se před šestou, a tak jsem šla koukat na posledních 10 minut. To jsem neměla dělat.
Když i Švédové smetli Finy 3:0 (nebo kolik), tak jsem čekala, že to Češi taky zvládnou. I když už zápas s Lotyšskem leccos naznačoval...
Zbývaly (asi) 4 minuty do konce, když nám dali góla. Naštvalo mě to. Pak si Vokoun odjel na střídačku a dali nám i toho druhýho.
Jak paradoxní, že jsme Slováky porazili v základní skupině a oni přesto jdou dál, zatímco našinec balí domů.
Moooooc mě potěšil výsledek Kanady, která přehrála Rusáky 7:3. Hezky to tady o tom zápase napsali. Go, Canada, go!

2 komentářů:

Byl to strašný zápas. Naši bezzubí, pak si nechají dát tak blbě góla, no a nakonec ještě odvolají brankáře v situaci, kdy vůbec neměli Finy pod tlakem... Katastrofa, mno. Fandím Slovákům. A jnak mě taky potěšilo, jak Kanada zametla s "ovečkinama".

Já ještě v těch posledních třech minutách doufala ve vyrovnání, ale dopadlo to jak to dopadlo :/