Tak jsem dokoukala film, kterej se do českých kin dostane až za 14 dní. Konkrétně 18. března.

You gave him what he asked.
I gave him what he needed.

Recenze mi nikdy moc nešly, tak to vezmu zkratkou.
Prvních 20 minut je celkem o ničem. Zajímavý to začne být až tou paní, která leze po stropě. Dostala pánví po hlavě a stejně se zvedla. V tomhle filmu se našlo pár akčních scén (Michael x Gabriel nejlepší), mouchy fuuuuj, andělé byli taky vymakaný ale přišlo mi, že to bylo moc krátký. A taky mi bylo divný, jakto, že Charlie mohla chvíli po porodu (no ale co já vim, jak dlouho to bylo) chodit a ták. To bylo divný.
Paul Bettany zazářil, herec v roli Gabriela taky. Ale Paul byl beztak lepší! Hádám, že se na něj půjdu znova podívat do kina.
Tyto obrázky a další jsou ze stránky moviezone.cz

0 komentářů: