Z češtiny jsem zkoušená nebyla. Takže moje "schopnosti" mě zklamaly.
Jsem vybitá jak baterka. Doslova.
Chuck nás zase proháněl kolem takovejch barevnejch.. no, jak se tomu nadává? To je fuk, prostě jsme kolem toho musely běhat. Pak jsme hrály softbal v malilinkatý tělocvičně, ale on si vymyslel jiný pravidla a mety byly velikosti žíněnky. Protože jsme musely běhat jak střelený z jedný strany tělocvičny na druhou a poté dokonce podbíhat pod kozou (se svou velikostí jsem neměla problém), stalo se mi, že jsem sjela na kolena, spálila si je a natáhla si sval ve stehnu. Zítra, až budu chodit, budu brečet. A pajdat.
Po škole jsem šla shánět Levou ruku boží. A sehnala jsem! Za 399,-, maminka bude potěšená. V levných knihách jsem narazila na kalendáře. Zpočátku mi nepřišlo divný, že si kupuju kalendář a on už je druhej měsíc. Ale Chris Martin mě prostě dostal :)

Přemýšlím, jestli mám jít teď spát a večer/ráno koukat na hokej, nebo jít koukat na The Messengers a Supernatural a prospat se příjemných 10 hodin. Každopádně spát půjdu tak nebo tak, trvá mi strašně dlouho dohnat spánkovej deficit. A krom toho v neděli stejnak budu vzhůru dlouho, když hrajem s těma Rusákama.

0 komentářů: