Podobnej název blogu i název článku, ale čert to vem...
Včera jsem byla naštvaná. Hodně. I. měla pravdu, když řekla, že se asi učitelka snaží mě naštvat. Vyzkoušela mě totiž z ekonomiky a dopadlo to neslavně.
Stála jsem u tabule a ona se mě ptala na mzdy. Říkala, že jsem mimo (ať mě už dlouho neštve!!!!), když nejsem schopná k tomu tématu něco říct. Jenže já něco věděla, prostě jsem to jenom nechtěla říct. Ona ani tu kuli nedá zadarmo.
A pak právo...
Zřejmě jsem našla kamaráda, kterýho jsem neviděla zhruba už 10 let. Jéé, to byly časy, kdy si naše "banda" hrála u babičky za barákem...
Někde jsem četla, že mračit se je namáhavější než se usmívat a tvářit se v pohodě. Že prý je při mračení potřeba zapojení více svalů v obličeji. Mně to tak nepřipadá. Jde mi stejně snadno jedno jako druhý.

0 komentářů: